Ασκήσεις για περισσότερη εξάσκηση στις ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
1. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα σκαλι ώστε η χελώνα να σχεδιάζει το ακόλουθο :
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τη διαδικασία αυτή και την εντολή επαναλαβε να δημιουργήσετε 4 σκαλιά όπως φαίνεται στο σχήμα:
2. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα πεταλο ώστε η χελώνα να σχεδιάζει ένα πέταλο λουλουδιού.
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τη διαδικασία αυτή και την εντολή επαναλαβε να δημιουργήσετε ένα λουλούδι με 8 πεταλα όπως φαίνεται στο σχήμα:
Προσοχή: η χελώνα πρέπει να στρίβει πριν σχεδιάσει το επόμενο πέταλο.
3. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα πολυγωνο με την οποία θα ζητείται από το χρήστη ο αριθμός των πλευρών ενός κανονικού πολυγώνου πλευράς 40 και η χελώνα θα σχεδιάζει το αντίστοιχο πολύγωνο.
4. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα σπιτι με την οποία θα ζητείται από το χρήστη
ένας αριθμός και η χελώνα θα σχεδιάζει ένα σπίτι με βάση ένα τετράγωνο και στέγη ένα ισόπλευρο τρίγωνο. Και τα δύο σχήματα θα έχουν μήκος πλευράς τον αριθμό του χρήστη.
ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
1. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα σκαλι ώστε η χελώνα να σχεδιάζει το ακόλουθο :
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τη διαδικασία αυτή και την εντολή επαναλαβε να δημιουργήσετε 4 σκαλιά όπως φαίνεται στο σχήμα:
2. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα πεταλο ώστε η χελώνα να σχεδιάζει ένα πέταλο λουλουδιού.
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τη διαδικασία αυτή και την εντολή επαναλαβε να δημιουργήσετε ένα λουλούδι με 8 πεταλα όπως φαίνεται στο σχήμα:
Προσοχή: η χελώνα πρέπει να στρίβει πριν σχεδιάσει το επόμενο πέταλο.
3. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα πολυγωνο με την οποία θα ζητείται από το χρήστη ο αριθμός των πλευρών ενός κανονικού πολυγώνου πλευράς 40 και η χελώνα θα σχεδιάζει το αντίστοιχο πολύγωνο.
4. Να δημιουργήσετε μια διαδικασία με το όνομα σπιτι με την οποία θα ζητείται από το χρήστη
ένας αριθμός και η χελώνα θα σχεδιάζει ένα σπίτι με βάση ένα τετράγωνο και στέγη ένα ισόπλευρο τρίγωνο. Και τα δύο σχήματα θα έχουν μήκος πλευράς τον αριθμό του χρήστη.
ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣΚΗΣΕΩΝ